Thank you, Beautiful people :-)

Monday, September 09, 2013

La Vie Est Belle



Bismillah.

Assalamualaikum and Hello Readers *Smile*

Alhamdulillah wa syukru lillah..salam zulkaedah.  Lamanya tak dapat nak update blog.  Me tersangat bizi dengan daily schedule yang dah berubah. Since my right hand man dah resigned, me terpaksa cover kerja-kerja dia sebab me rasa belum ada keperluan nak tambah staff baru, bermakna tanggungjawab itu bertambah *wink*. Memang sedikit terasa sebab dia dah lama kerja dengan we all, almost 9 years, dari dia bujang hinggalah dah berkeluarga, tapi me sangat2 sokong kalau dia mencari pengalaman ditempat lain.  Mudah-mudahan apa yang telah dipelajari sepanjang dia bersama-sama dengan syarikat kami dapat membantu dia untuk lebih maju kehadapan.


Sepanjang me tak mengupdate blog, me sangatlah akrab dengan si merah nie..hihihi..2 months sebelum ramadhan hinggalah abis syawal, memang sentiasa berkerja sama. Kadang-kadang me tinggal juga bila pergi outstation almost every week pulak tu dari 2 weeks before syawal hinggalah abis syawal untuk urusan kerja dan keluarga..sangat meletihkan di usia begini memandu dengan jarak yang agak jauh, ada ketika siang dan ada ketika malam yang mencabar dengan kegelapan, keupayaan mata dan keletihan badan..syukur Allah yang memudahkan jua segala urusan.



Sudah sekian lama me tak berkesempatan pegang kain, benang dan jarum, tiba masa untuk menyambung kembali apa yang tertinggal.  I am in the midst of completing this similar design.  Buat yang sahabat yang menanti, beribu kemaafan dipinta atas kelewatan, bukan disengajakan akan tetapi banyak halangan yang mendatang.  Insyallah, mudah-mudahan sempat siap sebelum aidiladha.  Robbi yassir wala tu assir, robbi tammin bil khair.

2 comments:

shima said...

salmi,,, cantik... emmm sekarang pun memang cepat letih,,, faktor usia,,, he he

Salmi said...

salaam shima, thank youuu :-))..iyelah..factor usia mmg memainkan peranan..tak fit pun ye jugak..lama tak exercise nie :-)