Thank you, Beautiful people :-)

Monday, June 29, 2009

Blogger Award Friendship - Tag


Ermm rasa cam dah pernah answer this tag..tapi takpe, thanks so much to ruby for the thots to extend this tag to akak yer. Fyi, I have known ruby for quite sometimes thru wmc, and we shared the same interest i.e pinggan mangkuk *wink*. Since, ruby started her folk art, she is very serious in it and showed a good progress and I hope that she will success with her new hobby.
Here are my answer
  • I love simple life but my daily schedule adalah sangat padat dan meletihkan.
  • Tabiat saya ketika memandu adalah tidak memakai kasut atau sandal.hehehehe
  • Saya suka memerhatikan keadaan sekeliling sambil berfikir tentang apa saja yang menarik perhatian saya ketika itu.
  • Selain dari crafting, saya juga suka gardening and home decorating but only if I have time and of course budget !
  • Saya paling tak suka orang yang suka beri alasan ! pleeasee la..nak seribu daya..tak nak seribu dalih.
  • Saya adalah jenis orang yang straight forward and tak suka cakap berdolak dalik.
  • Saya tak suka simpan dendam dengan sesiapa kerana saya mahu hidup dengan tenang tanpa menyimpan rasa marah yang tidak mendatangkan kebaikan pada diri. Siapalah saya nak menunding jari dan menyalahkan orang lain, kerana saya juga adalah manusia yang punya kelemahan dan sering membuat kesilapan. *peace*
  • Saya adalah sangat phobia dengan ermm..BIUS..hehehehe
  • Selain dari mengumpul koleksi cik portmeirion, saya juga suka mengumpul buku-buku craft dan yang paling banyak sekali adalah tentang Ribbon Embroidery kalau chart pula..tentulah xstitch menduduki carta teratas.…ermm suka beli tapi buatnya tak tau bila.
  • Saya suka mencuba sesuatu yang baru dan my future plan is to learn patchwork, quilting dan kegilaan baru saya dengan crazy quilting, tapi buat masa ini keadaan sangat tidak mengizinkan saya untuk belajar memandangkan kesuntukan masa.
P/s : Pasni nak menjawab tag dari kakyon pulak.. *wink*

No comments: