Thank you, Beautiful people :-)

Wednesday, September 30, 2009

LNS-Macy Handicraft


Hellooo and Salaams!

Short entry about one of the LNS that I always frequent to look for satin ribbon, wooden beads, glass beads and minlon thread. No photo is allowed inside and outside of the shop, so I have to paparazzi the shop photo accross the road..*wink*. The shop is near the vicinity of the Chinatown@ Petaling Street and located just few blocks away from Nandos Restaurant.

Here is the full addie should you want to visit the shop for your stashing and sewing need
Macy Handicraft, No.111 Jalan Sultan, 50000 Kuala Lumpur. Tel: 603-2078 1459
Business hours is from 10:00 am to 7:00 pm (close on sunday and public holiday)

6 comments:

Zana Hassim @ Kak Lang said...

Pn Salmi, thks la sebab bersusah payah buat entry ni.. saya dari sehari ke sehari nak g Macy teragak-agak sebab takut sesat.. ni Pn Salmi dah letak gambar & address ni, insya Allah, konpiden sikit nk g merayap kat sana...

FAWA said...

kak salmi...dulu2 zaman belajar kat itm...di sinilah saya dan kawan2 menghabiskan uwang untuk membeli benang2 kait pelbagai saiz dan warna untuk projek tenunan. masa tu banyak benang macm2 berbanding sekarang lebih kepada barang kraf....

Salmi said...

Salam Zana, no problem at all..glad that info yang dikongsi dapat membantu. nak gi situ, naik lrt STAR senang sikit. turun dekat plaza rakyat station..then jalan terus..pastu nampak nandos sebelah kiri kita..belok kiri..then jalan terus..bila dah nampak 7 eleven tu..selang 2/3 kedai je tak silap.

Salaam Fawa,

Ha ah la sekarang benang2 minlon dah kureng. Dia banyak barang2 cam satin dan organza ribbon, ribbon untuk kraft pun banyak.

Zana Hassim @ Kak Lang said...

Pn Salmi, thks for the tips..

mirza-simply-shoppe said...

Salam,
Kat situ ada jual tak tissue paper?
Byk tak warna-warna?

nad nazri said...

assalamualaikum. nak tnya kat macy tu ada jual feathers dalam kuantiti yang banyak tak? as in satu bulk.