Thank you, Beautiful people :-)

Tuesday, February 24, 2015

Si Gebu Biru Putih



Salaams and Hello Everyone :-)

Alhamdulillah wa syukru lillah..sudah memasuki bulan jamadil awal..nak tinggalkan Februari lagi seminggu.  Masyallah sungguh pantas masa berlalu. Permulaan tahun baru dengan ilmu yang baru. Barakallahu feek ain atas tunjuk ajar. Didoakan Allah memberi rezeki yang diberkati dan ilmu yang bermanafaat serta menambahkan kebahagian buat sahabat yang memberi tunjuk ajar.  Allahumma Ameen.




Coin purse nie adalah 100% handstitch dan pertermuan 4 penjuru ini sangat penting. Mesti tepat kata cikgu.  Salah satu kekemasan jahitan di nilai disini *wink*.



Part pasang frame nie lah yang paling tricky dan mencabar.  Cikgu tunjuk cara tapi tergantung kepada keselesaan kita untuk memasangnya. Kalau ikut jahitan cikgu yea, tak nampak kesan jahitan tu tapi since me nie jenis jahitan tangan kalau ranking 1-10 tu me rate my self 5 jer esp kalau part susah macam nie, rating tu boleh menurun sebab lagi susah dari jahit tangkai beg..hikss

Apapun bila dah siap tu rasa sangatlah berbaloi dan dia sudah pun bertuan. Nampaknya me kena jahit lagi dua sebab DD dua orang tu dah bising..yang tukang jahit punya sendiri pun tak ada..errr memang selalu cam tu kan *wink*

See ya when I see ya..take care :-)

5 comments:

A.F.Y said...

Salam. Saya nak tanya, ada ambik tempahan tak utk throw pillow cover? Fabric dari saya sendiri dan saya bayar upah jahit.Kalau ada, boleh email saya disini moibutterfly1387@gmail.com

A.F.Y said...

Salam. Saya nak tanya, ada ambik tempahan tak utk throw pillow cover? Fabric dari saya sendiri dan saya bayar upah jahit.Kalau ada, boleh email saya disini moibutterfly1387@gmail.com

Salmi said...

Salaam A.F.Y, terima kasih atas pertanyaan. Maaf buat masa nie saya tak dapat menerima temoahan baru sbb kekangan masa untuk menyiapkan tempahan sedia ada.

kakrose said...

buat koleksi si biru pula ye Sal..:)

Salmi said...

Yea kak..sikit2 je :-)